Περιεχόμενα

1. ΓΕΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ

Η μορφή της υπηρεσίας είναι σπονδυλωτή. Αποτελείται από συνεχόμενες οθόνες εννοιολογικά συνδεδεμένες. Η μετακίνηση ανάμεσα στις οθόνες γίνεται με τα κουμπιά:

για να μετακινηθείτε στην επόμενη οθόνη.


Για να μετακινηθείτε στην προηγούμενη οθόνη.

Αν κάποιο από τα απαιτούμενα πεδία δεν έχει συμπληρωθεί σωστά, τότε η Εφαρμογή δεν θα σας αφήσει να προχωρήσετε και θα σας ενημερώσει με σχετικό μήνυμα, όταν πατήσετε το κουμπί "Συνέχεια".

Στα πεδία της Ψηφιακής Αίτησης που υποστηρίζονται από λίστες, επιλέγετε από τα δεδομένα της λίστας, πατώντας το δεξί βελάκι ή πληκτρολογείτε τα πρώτα γράμματα της εγγραφής που σας ενδιαφέρει για να μειωθούν οι διαθέσιμες επιλογές σας.

Στο τέλος κάθε βήματος, υπάρχει η επιλογή Αποθήκευση, από όπου μπορείτε να κάνετε προσωρινή αποθήκευση σώζοντας την πορεία των εργασιών σας μέχρι εκείνο το σημείο.

Από το πάνω δεξιά μέρος της οθόνης, όπου βλέπετε τα στοιχεία με τα οποία έχετε συνδεθεί στην Εφαρμογή, μπορείτε επιλέγοντας το αντίστοιχο κουμπί, όπως φαίνεται στην παρακάτω εικόνα, να αποσυνδεθείτε από τον λογαριασμό σας.

2. ΕΙΣΟΔΟΣ ΣΤΗΝ ΨΗΦΙΑΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ

Για την είσοδό σας στην Ψηφιακή Υπηρεσία, θα πρέπει να καταχωρήσετε είτε τους κωδικούς taxisnet της εταιρείας για την οποία υποβάλλετε αίτηση, είτε τους προσωπικούς σας κωδικούς taxisnet αν είστε ο νόμιμος εκπρόσωπος υπό σύσταση εταιρείας, επιλέγοντας από την αρχική οθόνη της Εφαρμογής το πεδίο "Είσοδος με ΓΓΠΣ".


Aφού συμπληρώσετε τους κωδικούς σας, πατάτε την επιλογή "Σύνδεση"


και στην συνέχεια πατάτε το "Αποστολή".

Τελευταίο βήμα, πριν ξεκινήσετε με την Εφαρμογή, είναι πρώτον η επιβεβαίωση των προσωπικών σας στοιχείων, όπως φαίνεται στην παρακάτω εικόνα,

και, δεύτερον, η επιλογή του είδους της επιχείρησης για την οποία θέλετε να αιτηθείτε.

3. ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ

Στην Αρχική Σελίδα, μπορείτε να δείτε το σύνολο των αιτήσεων που έχετε καταχωρήσει, καθώς και την επιλογή καταχώρησης νέας αίτησης.

Στις αιτήσεις που έχετε κάνει Προσωρινή Αποθήκευση έχετε τις εξής δυνατότητες: 1. Να εκτυπώσετε σε pdf τα στοιχεία της αίτησης, 2. Να συνεχίσετε την επεξεργασία της αίτησης ή 3. Να την διαγράψετε. Επίσης, πατώντας το βελάκι στο κουμπί "Επεξεργασία" μπορείτε να επιλέξετε και την δημιουργία αντιγράφου, δηλαδή να δημιουργηθεί ακόμα μία αίτηση με τα ίδια ακριβώς στοιχεία που έχετε συμπληρώσει στην συγκεκριμένη.

Στις αιτήσεις που είναι Οριστικοποιημένες έχετε τις εξής δυνατότητες: 1. Να εκτυπώσετε σε pdf τα στοιχεία της αίτησης, 2. Να ακυρώσετε την αίτηση που έχετε υποβάλλει και 3. Να επιλέξετε και την δημιουργία αντιγράφου, δηλαδή να δημιουργηθεί μία αίτηση με τα ίδια ακριβώς στοιχεία που έχετε συμπληρώσει στην συγκεκριμένη. Η νέα αίτηση που θα δημιουργηθεί δεν θα να είναι οριστικοποιημένη και μπορείτε να την τροποποιήσετε πριν την οριστικοποιήσετε.

Στις αιτήσεις που είναι Ακυρωμένες έχετε μόνο την δυνατότητα να εκτυπώσετε σε pdf τα στοιχεία της αίτησης.

Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, αν πατήσετε το σύμβολο δίπλα από το Οι αιτήσεις μου ανοίγουν μία σειρά από Φίλτρα Αναζήτησης για να μπορέσετε να περιορίσετε το εύρος των αποτελεσμάτων.

4. ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗ ΝΕΑΣ ΑΙΤΗΣΗΣ

Για να προχωρήσετε στην δημιουργία μίας νέας αίτησης, θα πρέπει από την Αρχική Σελίδα να πατήσετε το αντίστοιχο κουμπί, όπως φαίνεται στην παρακάτω οθόνη. Για όλα τα είδη επιχείρησης, ανεξάρτητα με το τι έχετε επιλέξει στην αρχή, η διαδικασία είναι κοινή.

ΒΗΜΑ 1

Στην πρώτη καρτέλα θα πρέπει να συμπληρώσετε τα στοιχεία της επιχείρησης. Κάποια από αυτά συμπληρώνονται αυτόματα με βάση τα στοιχεία με τα οποία έχετε συνδεθεί.

Στην περίπτωση που η εταιρεία σας είναι υπό σύσταση, υπάρχει μία μικρή διαφοροποίηση των πεδίων που συμπληρώνετε.

Θα πρέπει να συμπληρώσετε όλα τα υποχρεωτικά πεδία για να μπορέσετε να συνεχίσετε, διαφορετικά η Εφαρμογή δεν θα σας αφήσει να περάσετε στο επόμενο βήμα.

ΒΗΜΑ 2

Σε αυτήν την καρτέλα θα πρέπει να συμπληρώσετε τα στοιχεία της έδρας της επιχείρησης.

ΒΗΜΑ 3

Σε αυτό το βήμα θα πρέπει να επιλέξετε μία από τις προσφερόμενες δράσεις / υποέργα. Στη συνέχεια εισάγετε το ύψος της υποβαλλόμενης ενίσχυσης

ΒΗΜΑ 4

Σε αυτήν την καρτέλα θα πρέπει να επισυνάψετε το/τα απαραίτητα δικαιολογητικά όπου απαιτείται. Επιλέγεται το Αναζήτηση Εγγράφου και επισυνάπτετε το αρχείο που επιθυμείτε από τον υπολογιστή σας. Αν θέλετε να διαγράψετε ένα αρχείο για να το αντικαταστήσετε με άλλο, πατάτε το Χ δίπλα από το όνομα του αρχείου.

ΒΗΜΑ 5

Το βήμα αυτό, είναι το τελευταίο, από όπου μπορείτε να δείτε συνολικά τα στοιχεία της αίτησης που έχετε συμπληρώσει και να τα εκτυπώσετε, πατώντας το Εκτύπωση Αίτησης. Υπάρχει ένα πεδίο Παρατηρήσεις, το οποίο είναι προαιρετικό και μπορείτε αν θέλετε να γράψετε κάποια σχόλια για τον ελεγκτή.

Τέλος, όπως σε κάθε στάδιο μπορείτε να πατήσετε το κουμπί Αποθήκευση για να αποθηκεύσετε προσωρινά την αίτησή σας. Διαφορετικά, μπορείτε να επιλέξετε το Υποβολή για να υποβάλετε οριστικά την αίτησή σας. Μόνο με την οριστική υποβολή η αίτησή σας θα σταλεί στον αρμόδιο ελεγκτή.

Μετά την υποβολή της, δεν θα έχετε την δυνατότητα τροποποίησης των στοιχείων και θα μπορείτε μόνο να την εκτυπώσετε ή να την ακυρώσετε.